دیدار مدیران "باغ موزه دفاع مقدس" با نمایندگان خلیفه‌گری ارامنه تهران

هیئتی از نمایندگان "باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس" روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه با حضور در خلیفه گری ارامنه تهران با مسئولان شورای خلیفه گری دیدار و گفتگو کردند.

پس از خیر مقدم  روبرت بگلریان رئیس شورا،  اصغر رضوانی، مدیر روابط عمومی و اموربین الملل موزه در مورد ارتباط موزه با جامعه ارامنه سخنانی ایراد کردند.

در ادامه، سردار خضرایی، مدیر عامل "باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس"، با اشاره به ضرورت تجلیل از مقام شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران جنگ تحمیلی هشت ساله، بر آمادگی کامل باغ موزه با جامعه ارامنه ایران در این زمینه تأکید کرد.

وی همچنین افزود که "باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس" آماده مساعدت در زمینه انعکاس وسیع نقش‌آفرینی ارمنیان در طول دوران دفاع مقدس می باشد.

در ادامه روبرت بیگلریان به اختصار توضیحاتی پیرامون ساختار، تاریخچه و همچنین وضعیت کنونی جامعه  ارمنیان ارائه و در رابطه با اجرای برنامه هایی که در مورد آنها پیش از این تبادل نظر انجام گرفته، ابراز امیدواری کرد.

در این راستا با پیشنهاد سردار خضرایی مقرر گردید تا در مهلت سه ماه برنامه های توافق شده مورد بررسی قرار گرفته و به اجرا گذاشته شوند

لازم به ذکر است که مدیران فرهنگی ، پژوهشی و روابط عمومی باغ موزه همچنین نمایندگانی از شورای خلیفه گری ارامنه، نمایندگان تشکل پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس جامعه ارامنه و هیئت روابط عمومی شورا در این دیدار حضور داشتند.