Search

انتخاب زبان



جلسه هیئت کمک به مستمندان ارامنه با نمایندگان کمیته امداد امام خمینی

صبح روز سه شنبه  23 آبان ماه، با دعوت نمایندگان هیئت کمک به مستمندان ارامنه، جلسه ای با نمایندگان کمیته امداد امام خمینی درساختمان شورای خلیفه گری ارامنه تهران برگزار شد.

در این جلسه آقای حمید رضا الهی، معاون کل مددکاران کمیته امداد امام خمینی، آقای مهدی اسماعیلی و خانم فاطمه تیموری به عنوان نمایندگان کمیته امداد امام خمینی، و آقایان سروژ ماتوسیا ن، نماینده شورای خلیفه گری در هیئت کمک به مستمندان، موشیخ زادوریان، ریئس هیئت، آقای هرایر آبدالیان، نایب رئیس هیئت، خانم آلیس دیلانچیان  و آقای مائیس میناسیان به عنوان نمایندگان هیئت کمک به مستمندان  ارامنه حضور داشتند.

پس از مراسم معارفه، آقای زادوریان توضیحاتی درمورد نحوه و سیستم کمک رسانی هیئت، اعم از  تعداد مستمندان تحت پوشش، شیوه رسیدگی به مددجویان  که شامل کمکهای نقدی، پزشکی، اجاره مسکن، کمک هزینه های تحصیلی  دانش آموزان و غیره می باشد.

در ادامه آقای ماتوسیان، توضیحاتی در مورد ملاقاتهای قبلی با مسئولین وقت کمیته امداد امام خمینی ارائه دادند و اظهار داشتند که متأسفانه پیگیری این مسائل هم در کمیته امداد و هم در شورای خلیفه گری مسکوت مانده اند.

سپس آقای الهی از نحوه فعالیتهای کمیته و مواردی که کمیته در قبال مراجعه کنندگان انجام می دهد، از قبیل کمک های نقدی برای دریافت وام، ارائه وام های اشتغال زایی، موارد پزشکی، امور رسیدگی به معتادین و غیره ارائه می دهند، توضیحاتی ارائه دادند.

اعضای هیئت درخواستهای ذیل را به کمیته امداد ارائه دادند:

- دریافت کارت درمان برای مستمندان

- اسکان موقت مستمندان

- کمک به افراد مبتلا به بیماریهای خاص 

- کمک به خانواده معتادین وهمچنین کمک به ترک فرد مبتلا

- کمک های نقدی به مناسبت اعیاد

- کمک هزینه تهیه جهیزیه

- ارائه وام اشتغال زایی تا سقف 20 میلیون تومان

- ارائه وام قرض الحسنه 2 الی 5 میلیون تومان

- کمک به افراد از کار افتاده

در خاتمه، از طرف اعضای هیئت تقاضا شد که هیئت کمک به مستمندان ارامنه به صورت رسمی در کمیته امداد شناخته شود. مسئولین حاضر نیز قول مساعد دادند که تمام مسائل ذکر شده و درخواستها را در کمیته منعکس کرده و ازاین پس در این قبال پاسخگو باشند. 

      

 

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com