Search

انتخاب زبان



درخشش دانش آموزان مدرسه ارس در هشتمین همایش سراسری روانپزشکی کودک و نوجوان

7 آذر سال 1396 روزی به یاد ماندنی در تاریخ مدرسه ارس ثبت گردید. روزی که 20 نفر از دانش آموزان دبیرستان دوره اول مدرسه ارس به همراهی تعدادی از اولیا، افتخار شرکت در هشتمین همایش سراسری روانپزشکی کودک و نوجوان با موضوع "چالش های نوجوانان و خانواده ها در گذر تکامل" واقع در تالار بیمارستان امام خمینی (ره) را داشتند.

شرکت دانش آموزان مدرسه ارس، با دعوت آقای دکتر محمد جواد محسنی، مدیر بخش دانش آموزی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلولهای بنیادی و هماهنگی های صورت پذیرفته با آقای اسفندیار،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران انجام پذیرفته بود. 

اعضای انجمن روانپزشکان کودک و نوجوان، آقای دکتر مهدی تهرانی دوست رئیس انجمن روانپزشکان کودک و نوجوان، خانم دکتر کتایون رازجویان، خانم دکتر افسانه صحت، خانم دکتر فریبا عربگل، خانم دکتر زهرا شهریور، خانم دکتر شکوفه موسوی، آقای دکتر پرویز مولوی، آقای دکتر امیر شاهرخی در همایش شرکت داشتند. 

در این همایش شرکت دانش آموز پایه نهم دبیرستان دوره اول ارس، ناره مناساکانیان به عنوان نماینده دختران در پانل دانش آموزی در کنار دانش آموزان نخبه مدارس سمپاد استان البرز، نیما اکبری، محمد صادق کارگر، آرمین کریمی، سینا خورشیدی و مخترع نابغه استان فارس دانیال برزو مایه افتخار و مباهات برای جامعه ارامنه بود.

در این همایش که 3 ساعت به طول انجامید، حضار نیز افکار و عقاید خود را بیان نموده و فرصتی فراهم شد تا دانش‌آموزان این واحد آموزشی، نازلی شیروانیان و سلین عیسی خانیان نیز به بحث و تبادل نظر با اساتید بپردازند. 

در پایان همایش توسط سرکار خانم دکتر کتایون رازجویان، جمع بندی مطالب ارائه شده در موضوع فضای مجازی، نکات مثبت و منفی آن و تاثیری که بر روابط خانواده به وجود می آورد، صورت پذیرفت. 

ضمن قبول فرصتهائی که فضای مجازی به وجود می آورد، بر لزوم کنترل خانواده بر رفتار نوجوانان تأکید گردید. همچنین اشاره بر این شد که نوجوانان خواستار استقلال در امور خود بوده و تمایل به برقراری روابط صمیمانه با والدین دارند. نوجوانان دوست دارند بدون ترس مشکلات خود را مطرح کرده و اصرار دارند تا روابط بین والدین و نوجوانان بر پایه اعتماد متقابل باشد. نوجوانان منکر فواید راهنمائی والدین نیستند و فقط میخواهند خودشان تصمیم گیرنده باشند.

مدیر مدرسه ارس

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com