حضور هیئت ارامنه تهران در جلسه شورای اسلامی شهر تهران

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران صبح روز سه شنبه 5 دیماه با حضور در شورای اسلامی شهر تهران در سی و سومین جلسه این شورا شرکت کردند.

در این بازدید خانم آرمینه ستخانیان، آقایان واروژ آوانسیان و زوریک کاراپطیان از اعضای شورای خلیفه گری ارامنه تهران، گورک وارطان رئیس باشگاه فرهنگی آرارات، کشیش کومیتاس قره خانیان و خبرنگار روابط عمومی خلیفه گری ارامنه تهران، اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان را همراهی می کردند.

هیئت ارامنه در بدو ورود از سوی محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و اعضای شورا مورد استقبال قرار گرفت و اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان نیز متقابلاً از دعوت به عمل آمده تشکر و قدردانی کرد.

در ابتدای این نشست محسن هاشمی به نمایندگی از شورای اسلامی شهر تهران، میلاد عیسی مسیح و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت و سپس از خلیفه ارامنه تهران برای ایراد سخنرانی دعوت به عمل آورد.

لازم به یادآوری است که در این نشست اکثریت اعضای شورا  و جمع کثیری از خبرنگاران و نمایندگان رسانه های جمعی حضور داشتند.

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان در سخنرانی خود در این نشست تأکید کرد: "امروز جهان بیش از هر زمان دیگری به صلح، آرامش و دوستی نیازمند است."

خلیفه ارامنه تهران همچنین برای برقراری صلح در جهان و خاورمیانه دعا کرده و برای ملت ایران از خداوند متعال آرزوی آسایش و سربلندی نمود.