دیدار فرماندهان و مسئولین دانشگاه افسری امام علی از خانوادۀ جانباز ارمنی آندرانیک گریگوریان

روز شنبه 16 دیماه 1396 جمعی از فرماندهان و مسئولین دانشگاه افسری امام علی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خانوادۀ آندرانیک گریگوریان جانبااز 20% ارمنی که در جنگ تحمیلی به درجۀ جانبازی نائل آمده بود دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار که با حضور خانوادۀ  این جانباز گرانقدر برگزار گردید، در یک جمع بسیار صمیمی و محیطی دوستانه و گرم فرماندهان و مسسئولین دانشگاه  سال نو و میلاد عیسی مسیح را به این خانواده تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان و خانوادۀ محترمشان طلب سلامتی نمودند ، سپس از وضعیت این جانباز جویا شدند. 

جانباز آندرانیک گریگوریان نیز از  طرف خود و خانواده اش از میهمانان تشکر و قدردانی نموده و درمورد زندگی و معیشت خود توضیحات لازم را داد، که موجب رضایت مسئولین دانشگاه افسری قرار گرفت .

در این دیدار از سوی تشکل پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس جامعۀ اراامنۀ تهران و شمال ایران واابسته به شورای خلیفه گری ارامنه جانباز شاهین میرزایانس و آقای آرداشس اسکندری نیزحضور داشتند .

جانباز آندرانیک گریگوریان در تاریخ 31 فروردین 1342 در تهران بدنیا آمد و در 18 اسفند ماه 1363 به خدمت مقدس سربازی اعزام گردید . پس از گذراندن دورۀ آموزشی به منطقۀ جنگی میمک در 120 کیلومتری عمق خاک عراق اعزام گردید و در تاریخ 14 مرداد 1365 در جبهۀ مهران در عملیات ولفجر 3 در پاتکی که توسط نیروهای عراقی انجام شد به درجۀ جانبازی نائل آمد.

تشکل پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس جامعۀ ارامنۀ تهران