Search

انتخاب زبان



دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده های 2 شهید ارمنی

روز شنبه 23 دیماه، به مناسبت سال نو میلادی و میلاد عیسی مسیح، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران، آقای نادر نصیری و معاون مدیرکل و رئیس ارتباطات و مراجعات، آقای علیرضا مشیری با دو خانوادۀ شهید ارمنی وازگن آدامیان وژوزف شاهینیان دیدار کردند.

صبح آن روز، ابتدا در منزل خانواده شهید وازگن آدامیان حضور یافتند ، دراین دیدار کشیش آریستاگیس شاه‌میریان، از اعضای تشکل پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس جامعه ارامنه ایران ، آقایان گورگن کارامیان و آرداشس اسکندری نیز حضور داشتند . 

در ابتدا آقای نصیری سال نومیلادی را به این خانواده ها تبریک و تهنیت گفته ، سپس توضیحات جامعی در بارۀ نقش بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستانهای استان تهران داده ، فرمودند که این بنیاد هر ساله برنامۀ خاصّی جهت غبارروبی از مزار وگلزار شهدای ادیان توحیدی را در برنامۀ خود دارد و امسال دیدار با خانوادۀ شهدای ادیان توحیدی را نیز به برنامۀ خود اضافه کرده است. 

کشیش آریستاگیس ابتدا از طرف خود، اسقف اعظم و شورای خلیفه گری ارامنه تهران برای این بازدید تشکر کردند. سپس با اشاره به انجام وظیفه و فداکاری سربازان ارمنی در جنگ تحمیلی، بدون در نظرگرفتن اعتقادات دینی و مذهبی، بر سخنان اسقف اعظم مبنی براینکه این فداکاریها مارا از اقلیت بودن در این سرزمین دورکرده اند، تأکید کردند.

پس از این دیدار همه با گروهی از خبرنگاران وعکاسان  صدا و سیمای شبکه العالم به منزل شهید ژوزف شاهینیان رفتند که در آنجا کشیش ورطانس باباخانیان نیز به جمع آنها پیوستند.

کشیش ورطانس نیز  به نوبۀ خود از این هیئت  برای این دیدارتقدیر وتشکر کرده و از خداوند متعال برای ایشان ورهبر معظم انقلاب آرزوی سلامتی و طول عمر و تندرستی را خواستار شدند .

در  آخر جهت تقدیر و قدردانی از این شهدای گرانقدر، لوح‌های تقدیری توسط آقای نصیری به این خانواده ها اعطا گردیدند.

تشکل پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس جامعۀ اراامنۀ تهران

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com