معرفی برنامه های اقلیت های دینی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

نشست خبری کمیته اقلیت های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی جهت معرفی برنامه های اقلیت های دینی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز سه شنبه 10 بهمن ماه در کلیسای سرکیس مقدس تهران برگزار شد.

سعید تقوی رئیس کمیته اقلیت های دینی ستاد دهه فجر در ابتدای این نشست گفت: 55 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت دهه فجر در تهران و چند استان کشور که دارای اقلیت دینی قابل توجه هستند، برگزار می شود و این برنامه ها علاوه بر تهران در استان های آذربایجان غربی، یزد، اصفهان و فارس همزمان با فرا رسیدن ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

در ادامه این نشست خبری اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تحولات اخیر در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: "همانطور که می‌دانید این روز‌ها دنیای اسلام و جهان عرب با مصیبت‌های بزرگی روبرو است. دلیل اصلی این مسائل صحبت‌های کریه رییس جمهور آمریکا درباره انتقال پایتخت اسراییل به بیت المقدس است و من تصور می کنم این صحبت‌ها از بدفهمی وی در رابطه با ملت فلسطین نشات می‌گیرد."

نمایندگان اقلیت های دینی حاضر در این نشست خبری در ادامه به جزئیات برنامه های خود به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کردند.

آرتین بابایانس به نمایندگی از سوی ستاد برگزاری مراسم سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتخب شورای خلیفه گری ارامنه تهران برنامه های تدارک دیده شده از سوی کلیه کلیساها، انجمن ها و مدارس ارامنه و همچنین درمانگاه خیریه "آ. آودیسیان" به مناسبت این ایام را معرفی کرد.