Search

انتخاب زبان



قهرمانی تیم بسکتبال آرارات در مسابقات لیگ امید کشور و صعود به سوپر لیگ

تیم بسکتبال آرارات تهران با غلبه بر تیم نفت امیدیه علاوه بر قهرمانی در مسابقات لیگ امید کشور، به مسابقات سوپر لیگ کشور نیز راه یافت.

در بازی نخست مرحله نهایی این مسابقات که به میزبانی نفت امیدیه برگزار شده بود، تیم میزبان با نتیجه ۸۷ بر ۶۰ به پیروزی دست یافت. بازی دوم دو تیم نیز که به میزبانی آرارات برگزار شده بود با نتیجه ۷۶ بر ۷۳ به سود آرارات پایان یافت تا سرنوشت قهرمان این مسابقات به بازی سوم کشیده شود.

روز گذشته و در سومین دیدار از مرحله نهایی این مسابقات، تیم آرارات توانست در زمین اختصاصی خود با نتیجه ۶۴ بر ۵۹ حریف خود را شکست داده و با پیروزی دو بر یک در مجموع سه دیدار قهرمان مسابقات لیگ امید کشور شود.

تیم بسکتبال امید آرارات در این دوره از مسابقات ۱۹ بار برابر حریفان خود به میدان رفت که ۱۰ دیدار آن در مرحله گروهی، ۳ دیدار در مرحله پلی آف برابر مقاوت میناب، ۳ دیدار در مرحله نیمه نهایی برابر پتروشیمی بندر امام و در نهایت ۳ دیدار در مرحله نهایی برابر نفت امیدیه بود که حاصل آن ۱۴ پیروزی و ۵ شکست برای بسکتبالیست های جوان آرارات بود.

تیم نفت امیدیه نیز پیش از این و در مراحل گروهی، پلی آف و نیمه نهایی بدون هیچ شکستی به بازی های مرحله نهایی صعود کرده بود که در نهایت با یک پیروزی و دو شکست برابر تیم آرارات عنوان نایب قهرمانی مسابقات را کسب کرد.
به این ترتیب و در پایان این دوره از مسابقات، تیم های آرارات تهران و نفت امیدیه جواز حضور در فصل آینده سوپر لیگ کشور را بدست آوردند.

درو در غوکاسیان، آرین باغرامیان، دریک منصوریان، میرو غازاریان، رافی در غوکاسیان، آرن آوانسیان، آروتین قره پتی، آروین باغرامیان، آرگیشت موسی خانیان، آرنوس سیمونیان و رونی باغداساریان بازیکنان تیم آرارات را در این دوره از مسابقات تشکیل می دادند.

همچنین سیامک ویسی به عنوان سرمربی، سامان نیلی به عنوان مربی، آرتین حاتم زاده به عنوان آمارگیر و آلفرد الله وردیان به عنوان سرپرست اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می دادند.

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com