دیدار مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از خانواده شهید ارمنی ادیک نرسیسیان

شنبه 8 دیماه سال 1397 مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران، آقای دکتر جلالی ، مشاور عالی ایشان، حاج آقا قیومی و برخی همراهان با خانواده شهید ارمنی دوران جنگ تحمیلی، ادیک نرسیسیان جهت تبریک سال نو میلادی و تولد عیسی مسیح دیدار داشتند .

در این دبدار که در منزل برادر شهید آقای مارکار نرسیسیان انجام شد، ایشان مختصری از زندگی نامه این شهید گرانقدر و فعالیت های ورزشی و عضویت ایشان در باشگاه آرارات توضیحاتی دادند، همچنین از تحصیلات این شهید در دانشگاه شیراز در رشته الکترونیک گفتند .

آقای دکتر جلالی نبز با تقدبر و تمجید از کلیه شهدای دوران جنگ بخصوص شهدای ارمنی، فرمودند که حضور ارامنه در کلیه عرصه های انقلاب و دفاع مقدس بسیار چشم گیر و قابل تقدبر و تمجید می‌باشد .

در این دبدار که از اعضای تشکل پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس جامعه ارامنه تهران وابسته به شورای خلیفه گری ارامنه تهران آقای اسکندری نیز حضور داشت، درباره نامگذاری پل نارمک به پل شهدای ارامنه صحبتهائی به عمل آمد. دکتر جلالی در این مورد مساعدت خود را اعلام نمود، ولی این امر مستلزم ملاقات ها و نشستهای با این نهاد می‌باشد و ابراز امیدواری نمود تا این مهم بزودی انجام پذیرد .

در خاتمه آقای دکتر جلالی و همراهان باتبریک سال نو میلادی و با تقدیم لوح تقدیر وهدیه، از این خانواده فدردانی نموده، برای کلیه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی از خداوند متعال برای این عزیزان آرزوی آرامش و آمرزش کردند .

تشکل پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس جامعه ارامنه تهران وابسته به شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال ایران