دیدار خلیفه ارامنه تهران با مدیران آموزش و پرورش منطقه 6

همزمان با آغاز سال جديد ميلادي ، آقای دکترجواد نظريان مديرآموزش و پرورش منطقه 6 به همراه اعضاي شوراي معاونين از خلیفه گری ارامنه تهران بازديد كرده و با اسقف اعظم سیبوه سركيسيان خليفه ارامنه تهران به گفت و گو پرداختند.

مدير منطقه ضمن تبريك سال نو به مسيحيان خصوصاً ارامنه منطقه 6 گفتند: ميلاد پيامبر صلح ، رحمت و مهرباني را تبريك مي‌گويم و براي ما توفيقي است كه به مناسبت سال نو ميلادي به ديدار اسقف اعظم آمده و با يكديگر گفتگو مي كنيم.
اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان، در اين ديدار صميمانه گفتند: ارتباط ما با مسئولين آموزش و پرورش منطقه 6 نزديك و يك تعامل خوبي است و فرصتي است كه در اين ايام همديگر را ملاقات كرده و با يكديگر به گفتگو بپردازيم.

اسقف اعظم درادامه سخنان خود فرمودند: گفتگو یک هدیه آسمانی از طرف خداوند برای انسان است. انسانها با گفتگو به درک متقابل می رسند. ما هم امیدواریم از طریق گفتگو با مدیران آموزش و پرورش و همکاری متقابل، برای پیشرفت مدارس و دانش آموزانمان موفق باشیم.

در ادامه دکتر نظريان بيان داشتند: ما علاقه شديدي به شما داريم و نگاه انساني شما را مي پسنديم و از خداوند سلامتي شما را خواهانيم. ایشان درپايان سخنان خود گفتند: ما يك خانواده هستيم و بايد صداي همديگر را بشنويم و جلوي خشونت را بگيريم. كشور ايران داراي تمدن بزرگي است و از مردم انتظار مي رود به سمت صلح و دوستي بروند.

سپس اسقف اعظم از توجه ويژه مدير منطقه 6 به مدارس اقليت هاي مذهبي تقدير و تشكر نمود.

در پايان، به رسم یادبود، دکتر نظريان پرتره رنگ روغن از اسقف اعظم و لوحهای تقديری اهدا کرده و مجدداً ولادت عیسی مسيح را تبريك و تهنيت گفتند.