بيانيه شرکت در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن

با گذشت چهار دهه از پيروزی انقلاب اسلامی ايران، انقلابی که برخاسته از اراده واقعی مردم و رهبری بصير و فرانگر امام خمينی ( ره ) بود، و تجربه عميق هشت سال دفاع مقدس ملت ايران از هر دين و قوم با متبلور ساختن وحدت و يکدلی ملی، و با تقديم هزاران شهيد انقلاب و جنگ و ايثارگر و جانباز و آزاده ثابت کرده که وجودی است يکپارچه و در سايه حضرت حق حيات خود را هدفمند و در جهت عدل و آزادگی ای می داند که اراده خداوند برای بندگان اش است.

حال و پس از سرگذراندن اين تجربيات و فشارهای ظالمانه استکبار و تحريم ها و موضع گيری ها جانبدارانه آمريکا که ملت بزرگ ايران استقلال و خودباوری خود را ظاهر ساخته است.آمريکا با تبليغات و تحريم های دوباره اقتصادی و بدعهدی سعی به زانو در آوردن انقلاب و ملت ايران دارد. تلاشی که تجربه گهربار انقلاب و دفاع مقدس بر واهی بودن آن دلالت دارد.

جامعه ارامنه تهران و شمال ايران باور دارد که اين بار نيز ملت شريف و بزرگوار ايران از هر دين و آيين، يکدلانه و استوار و در سايه هدايت های جامع نگر رهبری انقلاب از اين مرحله با سرافرازی عبور خواهد کرد و توطئه های دشمنان ايران، بی اثر خواهد شد.

شورای خليفه گری ارامنه تهران با حمايت از تمامی تلاش های همه جانبه ملت و دولت ايران در راستای حفظ استقلال و تحقق اراده بر حق مردم ايران، اعلام می دارد که جامعه ارامنه همچون سالهای گذشته يکپارچه و يکدل در کنار ملت بزرگ ايران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهد کرد.

شوراي خليفه گري ارامنه تهران