همایش تجلیل و تقدیر از بانوان فعال در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز یکشنبه 28 بهمن ماه 1397 ساعت 9 صبح مراسم تجلیل و تقدیر از چهل بانوی فعال در حوزه انفلاب اسلامی و دفاع مقدس همراه با مراسم رونمائی از چهل کتاب صوتی با موضوع نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فرهنگسرای اندیشه واقع در بوستان اندیشه به عنوان «فصل رویش»، با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در حضور جمعی از سران ارتش و سپاه و خانواده های شهدای حرم و انقلاب و نماینده رادیو نمایش و نمایندگانی چند از دشت آزادگان برگزار گردید .

در ابتدا خانم دکتر مجتهد زاده ریاست محترم سازمان نشر و حفظ آثار ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با خوش‌آمدگوئی و خیر مقدم، در سخنان خود توضیحاتی چند درباره نقش زنان در دوران انقلاب و دفاع مقدس بیاناتی را ایراد فرمودند .

سپس از آقای مهندس اوحدی ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری جهت ابراز بیانات خود دعوت بعمل آمد . ایشان نیز در مورد اهمیت نقش زنان در انقلاب و پیروزی در جنگ تحمیلی نظرات خود را بیان فرمودند .

سخنران بعدی امیر فهمیده جانشین سردار کارگر رئیس بنیاد و حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس بود که پس از بیانات ایشان مراسم تقدیر و تمجید از چهل بانوی فرهیخته بعمل آمد که هدایائی نیز تقدیم گردید .

در این جمع خانواده جانباز ارمنی ماسیس آساطوری نیز حضور داشتند . خانم سدا آساطوری به همراه دخترش سرینه آساطوری هم از طرف خانم دکتر مجتهد زاده و مسئولین حفظ آثار ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس جزو مدعوین این همایش بودند که از ایشان نیز با اهدای هدایائی تقدیر و تمجید بعمل آمد .

هیئت پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس جامعه ارامنه تهران