Search

انتخاب زبان



دیدار با خانواده جانباز ارمنی زاون ابراهیمی

دیدارهای مسئولین مملکتی، ارگانها و ارتش از خانواده شهدا ، جانبازان و آزادگان ارمنی دوران انقلاب و جنگ تحمیلی به مناسبت تبریکات سال نو مسیحی و میلاد عیسی مسیح پس از گذشت بیش از یک ماه، همچنان ادامه دارد .

شنبه 30 بهمن ماه، جمعی از فرماندهان و مسئولبن مرکز درجه داری جوادالائمه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حضور دو تن از اعضای هیئت پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس جامعه ارامنه تهران وابسته به شورای خلیفه گری ارامنه تهران از خانواده جانباز ارمنی زاون ابراهیمی به‌عمل آمد .

در این دیدار که آقایان سرهنگ دوم محمد صلاحی رئیس نیروی انسانی مرکز درجه داری ، سروان مهدی متانت جانشین بازرسی مرکز ، ستوان یکم شهرام الوند رئیس شعبه ایثارگران و همچنین معاونت عقیدتی سیاسی ارتش ، روحانی ، حاج آقا عبدی حضور داشتند .

در ابتدا حاج آقا عبدی با تبریک سال نو میلادی به مسیحیان جهان بویژه مسیحیان ایران و جامعه ارامنه بخصوص خانواده جانباز ارمنی زاون ابراهیمی سالی پر برکت ، آرامش ، صلح و عدالت در گستره جهان آرزو نمودند .

سرهنگ محمد صلاحی نیز از طرف خود و فرماندهان ارشد مرکز درجه داری جوادالائمه تبریکات خود به مناسبت میلاد عیسی مسیح را به خانواده ابراهیمی و جامعه ارامنه تبریک گفته و از خداوند متعال سالی پر برکت و پر بار برای کلیه مردم ایران خواستار شدند و از اینکه این دیدار کمی با تاخیر انجام شده پوزش طلبیدند .

در ادامه جانباز 10% ارمنی آقای ابراهیمی نیز نظرات و عقاید خود را حضور این مسئولین محترم ببان نمودند و خاطراتی چند از دوران جنگ و نحوه مجروحیت خود را تعریف کردند . همچنین ابشان ابراز نمودند که در طول خدمت خود در 17 جبهه خدمت کرده اند که از طرف این مسئولین مورد تشویق قرار گرفت .

سپس از طرف اعضای هیئت پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس جامعه ارامنه تهران آماری چند از مفقودین ، شهدا ، آزادگان و جانبازان ارمنی در طول جنگ 8 ساله و دوران انقلاب و پس از آن در اختیار این مسئولین قرارداده شدند. همچنین یک جلد از کتاب خاطرات مرحوم اسکندر اسکندری بنام "جنگ تحمیلی 8 ساله و ارامنه ایران" به‌رسم یادبود و نگهداری در آرشیو ارتش به حاج آقا عبدی اهدا گردید . در ادامه نیز لوح تقدیر و هدایائی توسط سرهنگ محمد صلاحی به جانباز ابراهیمی جهت تقدیر از ایشان، اهدا گردید .

هیئت پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس جامعه ارامنه تهران

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com