پیام تبریک و قدردانی

ارتش شجاع و رزمنده تضمین کننده امنیت، زندگی توام با آرامش و ثبات یک کشور و ملت آن می باشد.

ارتش شجاع جمهوری اسلامی ایران با ایثار، جانفشانی و نظم و انضباط و بویژه توانایی های خود از قدرتمندترین ارتش های منطقه بشمار آمده و همواره همچون نگهبانی هوشیار از ایران عزیزمان حراست کرده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران از نعمت حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار خود به عنوان مهم ترین و قدرتمندترین نیروی نظامی انقلاب اسلامی بهره مند است. تاریخ ایران گواه این واقعیت است که در دوران پادشاهی هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیان نیز همواره گردانی متشکل از سواره نظام در کنار ارتش نقش مهمی در دفاع از کشور بر عهده داشته است که از آن تحت عنوان سپاه جاویدان نام برده شده است.

در این ایام که در اثر وقوع سیل و طغیان رودها صدها خانوار سرپناه خود را از دست داده اند شاهد آن هستیم که ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار نهادهای مدنی و بشردوستانه در نهایت ایثار و جانفشانی در تلاش برای کاستن از دردها و آلام شهروندانی هستند که دچار مصیبت شده اند.

شایسته است این ایثار و جانفشانی را به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده کل قوا، ارتش شجاع وهمچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفته و مراتب قدردانی خود را اعلام نماییم.
از خداوند متعال برای ارتش و سپاه و فرماندهان و اعضای آن اراده و توان مضاعف مسئلت داریم.

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان
خلیفه ارامنه تهران