Search

انتخاب زبان



دیدار شهردار ناحیه یک منطقه 6 شهرداری با اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران

روز سه شنبه مورخ 27 خرداد ماه 1399 آقای دکتر یلوه شهردار ناحیه یک منطقه 6 شهرداری، آقای مهندس خسروانی مدیریت ستاد بحران شهرداری منطقه 6 تهران، سرکار خانم منتظر و گروه همراه در خلیفه گری ارامنه تهران حضور یافتند و  با اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران دیدار کردند.

در این دیدار آقای زوریک کاراپتیان مدیر خلیفه گری ارامنه تهران و کشيش گريگوريس نرسسيان نیز حضور داشتند.

در ابتدای این دیدار اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان ضمن تشکر از حضور مسئولان ستاد بحران کرونا شهرداری منطقه 6 در خلیفه گری ارامنه تهران، خلاصه توضیحاتی در خصوص فعالیتهای صورت پذیرفته توسط این شورا برای مقابله با ویروس کرونا که در کلیسا ها، مدارس، انجمن ها و مراکز وابسته به این نهاد صورت پذیرفته را ارائه نمودند با تأکید بر این موضوع که عملیات ضدعفونی کردن اماکن بدون همکاری نهادهای دولتی به طور موثر میسر نمی گردید. خلیفه ارامنه تهران در ادامه اذعان داشتند، ایران قدرتمند است و توانایی مقابله با تمامی مشکلات را دارد، مسئولان و متولیان نهادهای دولتی و شهرداری تهران بزرگ نیز با شفافیت، صداقت و ارائه راهکارهای مناسب در مهار این بیماری گام‌های مؤثری برداشته اند. ایشان به نوبه خود از تلاش ها و زحمات مسئولان بالاخص شهردار محترم و مسئولان شهرداری منطقه 6 تهران تقدیر و تشکر نمودند.

جناب دکتر یلوه شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه 6 تهران، در راستای ادامه همکاری های موجود در ضد عفونی کردن مستمر اماکن متعلق به ارامنه اعلام آمادگی نمودند و در خصوص اپیدمی کرونا اظهار داشتند، در این روزها مشکلاتی برای تمامی اقشار جامعه ایجاد شده که شهرداری و کلیه ارگان های دولتی سعی بر برطرف نمودن آنها دارند.


آقای خسروانی مدیر ستاد بحران شهرداری منطقه 6 تهران نیز اظهار داشتند تمام فعالیت ها در خصوص مقابله با این اپیدمی دردست اجرا است و تقریباً تمام اماکن عمومی واقع در منطقه 6 شهرداری ضد عفونی شده است. ایشان در سخنان خود ابراز داشتند با در نظر گرفتن جمعیت و وسعت استان تهران 150 مرکز ستاد مقابله با بحران برای مقابله با بلایای طبیعی در سطح شهر احداث شده است. ایشان همچنین آمادگی این ستاد را جهت برگزاری کلاس های آموزشی فوریت های پزشکی، امداد و نجات و برگزاری مانور های تخصصی برای جامعه ارامنه اعلام داشتند.

در پایان این دیدار، خلیفه ارامنه پیامی برای مقابله با ویروس کرونا برای ایرانیان و تمامی مردم جهان به شرح زیر ابراز داشتند.

«ما باید از قوانین و آیین نامه هایی که مراکز تحقیقاتی پزشکی و بهداشتی اعلام می دارند و از طریق ضابطان امر به ما اعلام می گردد پیروی کنیم، زیرا آنها متخصصان این علم هستند و می توانند بهترین راه کارها را ارائه دهند.

مردم اگر با ایمان، اراده قوی و امید به تمامی مقررات احترام بگذارند، مشکلات حل خواهد شد، زیرا ایمان انسان را قوی می سازد و امید انسان را با زندگی حال و آینده پیوند می دهد، در نتیجه وقتی انسان با امید و ایمان دست به انجام کاری بزند قطعاً در انجام آن موفق خواهد شد.

مهمترین و آخرین پیام، دعا کردن است، فرد باید از طریق نیایش و دعا به خداوند نزدیک شود، دعا یاد کردن از خدا است. احیاگر روح و روان و رافع نگرانی‏ها و اضطراب‏ها می باشد و باعث آرامش انسان می‏گردد. دعا قدرتی شفابخش دارد بنابراین وقتی همه با هم دعا کنیم، خداوند صدای ما را خواهد شنید.»

اسقف اعظم ارامنه تهران برای میهمانان و تمام ارگان های دولتی آرزوی موفقیت و برکات الهی خواستار شد، با آرزوی زندگی به دور از ویروس کرونا.

روابط عمومی خلیفه گری ارامنه تهران

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com