Search

انتخاب زبان



دیدار مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای شورای خلیفه گری ارامنه تهران

  دوشنبه، مورخ ۲۹ دی‌ماه ۱۳۹۹ دکتر علی فریدونی مدیرکل مجامع تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  و سید مجتبی میر دهقان رئیس اداره امور اقلیت‌های دینی به مناسبت سال نومیلادی و تولد عیسی مسیح در خلیفه‌گری ارامنه تهران حضور به عمل رساندند. مهندس نورایر آرامیانس رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و دیگر اعضای آن شورا، هیئت مذکور را به حضور پذیرفتند.

 در ابتدای این دیدار مهندس نورایر آرامیانس ضمن تشکر از حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای همه مردم ایران علی‌الخصوص  جامعه فرهنگی و دیگر دست‌اندرکاران و خدام وظیفه‌شناس این مرزبوم آرزوی صحت، سلامتی و بهروزی نمودند.

 آقای دکتر علی فریدونی نیز به‌نوبه خود در بیاناتشان ایراد فرمودند؛ روحانیون ادیان، در کلیساها و همچنین مساجد با دعا به درگاه خداوند، زمینه‌ای برای افزایش ایمان مردم به خداوند و معنویات را حاصل آورند تا باایمان واقعی و قلبی بتوانند با مشکلات دنیوی، بخصوص در این ایام توان مبارزه با اپیدمی کرونا را داشته باشند. ایشان همچنین سال نو و اعیاد مسیحی رازمانی برای ابراز وظیفه صله‌رحم دانسته، و تبریکات خاصه جناب وزیر ارشاد، سید عباس صالحی را به پیشگاه اسقف اعظم ابراز داشتند.

 مهندس آرامیانس نیز د ر ادامه این دیدار با انتقال پیام سپاسگزاری، به حضور آقای جوادی و جناب آقای وزیر، از همکاری‌های بی‌شائبه وزارت ارشاد اسلامی با جامعه ارامنه و خلیفه‌گری ارامنه تهران، قدردانی کرده و ابراز امیدواری داشتند با تقویت روابط بین این دو نهاد و ادارات وابسته، در جهت رفع برخی از مشکلات جامعه ارامنه مساعدت‌های لازم صورت پذیرد.

 روابط عمومی شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com