Search

انتخاب زبان



دعوت خلیفه ارامنه تهران به عموم مردم برای مشارکت در انتخابات


اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران با انتشار پیامی ارامنه را به مشارکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری فراخواند.
پیام اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران بدین شرح می باشد.

ملت ایران بار دیگر در فضای انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته و لحظاتی پر شور و نشاط و چشم انداز آینده ای پر امید را تجربه می کند.

در هنگامه تبلیغات انتخاباتی مطالبه تلاش برای رسیدن به آینده ای درخشان، ارتقا سطح کیفی زندگی و توسعه روابط خارجی از رئیس جمهوری منتخب از جمله حقوق طبیعی شهروندان می باشد.

از سوی دیگر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هر کشوری معیاری برای تعیین سطح مردمسالاری بشمار می آید. از این که این بار نیز چنین فضایی در ایران ایجاد شده و مردم با نگاهی پرامید در جستجوی نامزد منتخب خود هستند خرسندیم. یقین داریم که ملت ایران با درک بالا و منحصر بفرد خود نامزدی را انتخاب خواهند کرد که حراست از تمامیت ارضی کشور، ارتقا سطح زندگی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مردم وهمچنین توسعه روابط خارجی و همزمان همزیستی مسالمت آمیز میان پیروان ادیان مختلف را که جمهوری اسلامی ایران از الگوهای موفق آن بشمار می آید، سرلوحه برنامه های خود قرار داده باشد.

بدینوسیله از ارامنه ایران می خواهم تا به عنوان شهروندان جمهوری اسلامی ایران و با درک صحیح از وظیفه شهروندی خود در این انتخابات مشارکت فعال داشته باشند زیرا تنها در صورت عمل کردن به وظیفه شهروندی است که فرد از حق مطالبه خواسته های خود برخوردار می شود. اکنون زمان آن است تا به وظیفه و رسالت شهروندی خود عمل نمائیم و پس از آن نیز به عنوان شهروندان این کشور بی تردید فرصت طرح مطالبات خود را خواهیم داشت.

یقین دارم مشارکت فعال ارامنه در انتخابات از نگاه مثبت نامزدهایی که برای خدمت به کشور و ملت خود اعلام آمادگی کرده اند نیز دور نخواهد ماند.

برای کلیه آحاد ملت ایران، آن هایی که در این انتخابات مشارکت خواهند کرد و همچنین نامزد منتخب مردم آرزوی توفیق دارم و انتخاب ملت را پیشاپیش تبریک عرض می نمایم.

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان
خلیفه ارامنه تهران
۱۷ خرداد ۱۴۰۰

 

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com