Search

انتخاب زبان



متن پیام تبریک خلیفۀ ارامنه تهران به رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران به مناسبت نوروز 1401

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران، به مناسبت عید نوروز و سال نو پیام های تبریکی را از جانب خود، مجمع نمایندگان و شورای خلیفه‌گری ارامنه و جامعه ارمنی، به رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای، ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر رئیسی و رئیس مجلس شورای اسلامی آقای دکتر قالیباف، وزیران و دیگر دست اندرکاران و مسئولین جمهوری اسلامی ارسال نمود.
ایشان در پیام خود از مجاهدت های کادر درمان و پزشکان در سایه رهنمودهای رهبری و مدیریت دولت محترم تقدیر و تشکر نمود و از این که در ایران موفق به تولید انواع واکسن ها شده ایم خدا را شکر گفت.
عالیجناب سرکیسیان آرزو کرد که ایران و ایرانی در سال جدید با بهره بردن از تمامی حقوق خود در عرصه بین المللی زندگی ای توأم با پیشرفت و عزت را تجربه نماید.

متن پیام تبریک ارسالی به مقام معظم رهبری به شرح ذیل است.


 محضر مبارک آيت الله سيدعلی خامنه ای
رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران

با درود و سلام و با دلی آکنده از مهر الهی، عيد سعید و فرخنده نوروز و فرا رسیدن بهار طبیعت را از جانب خود و مجمع نمایندگان و شورای خلیفه‎گری ارامنه تهران و جامعه ارمنی ایران به پیشگاه آن مقام معظم تبریک گفته و از باری‎تعالی طول عمری پرثمر برای حضرتعالی مسئلت می‏داریم.
عید باستانی نوروز، که با رستاخیز طبیعت عجین است، چشم دل را گشوده و انسان را به سوی افق ابدیت روانه می‎سازد.

بیش از دو سال است که جامعه ایرانی همچون دیگر نقاط جهان متأثر و درگیر ویروس کرونا شده است در این مدت متأسفانه بیش از یکصد و سی هزار نفر از هموطنان عزیزمان را بدلیل این بیماری از دست داده‌ایم. خدا را شاکریم در سایه رهبری مدبرانه آن حضرت و سعی و کوشش و جانفشانی دانشمندان عزیز و جهادگران سلامت کشورمان و همچنین به واسطه حمایت‌ها و تلاش‌های دولت خدمتگزار موفق به تولید تعداد قابل توجهی واکسن ایرانی ضد کرونا گشته‌ایم که این امر در تمام دنیا بی‌نظیر و بی‌سابقه است و نیز موفق شده‌ایم علی‌رغم تمام محدودیت‌های موجود ناشی از تحریم‌های ظالمانه استکبار واکسیناسیون عمومی را در سطح بسیار وسیع و قابل توجه انجام دهیم و مهمترین نتیجه و تأثیر آن را هنگام شیوع سویه جدید اومیکرون و در پیک ششم شاهد بودیم به طوری که در سایه لطف خداوند با کمترین آسیب‌ها در حال گذر از آن هستیم و انشاالله در سال جدید ریشه‌کنی این بیماری را در سطح جهان شاهد خواهیم بود.

از خداوند متعال درخواست داریم تا در سال جدید همچون سالیان گذشته با بهره‌مندی از رهنمون‌های حضرتعالی گام در مسیر پیشرفت و تعالی سرزمینمان برداریم، مسیری که مملو از سلامتی، اقتدار، عزت و رهایی از ظلم و ستیز استکبار باشد.

دعاگـــو
اسقف اعظم سيبوه سركيسـيان
خليفــه ارامنــه تهــران

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com