حضور شهردار منطقه 14 شهرداری تهران در خلیفه گری ارامنه تهران


بمناسبت عید میلاد عیسی مسیح و آغاز سال جدید میلادی اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران در مورخ چهارشنبه 25 دی 1398 دکتر رضا عباسی شهردار منطقه 14 شهرداری تهران ، آقای مهندس زیاری شهردار ناحیه 2 منطقه 14 شهرداری تهران و جمعی از مسئولان ادارات ذیربط را به حضور پذیرفت.

قابل به ذکر است آرامستان ارامنه دولاب در حوزه این شهرداری واقع شده و در ماه های گذشته با همت، نظارت و همکاریهای صورت پذیرفته مسئولان محترم نواحی مختلف شهرداری منطقه 14محوطه آرامستان ارامنه دولاب از درختچه های خشک و علف های هرز پاکسازی و زیباسازی گردیده است.

در ابتدای این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی از خدمات ارزنده ایشان در طی سالیان متمادی که از ثمرات آن نابودی داعش در منطقه بوده است تقدیر گردید و بر این موضوع تأکید گردید که نام بزرگ مردانی همچون سردار سلیمانی همیشه جاودانه خواهد ماند.

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران کمال تشکر خود را از حضور مسئولین، تبریکات و همکاری¬های صورت پذیرفته شهرداری منطقه 14 ابراز نمود. خلیفه ارامنه تهران در صحبت های خود تأکید نمود، «ما دعا می کنیم که خداوند به همه ما آگاهی ببخشد، تا فرصتی دهد که زندگی خود را در صلح ادامه دهیم، چرا که صلح و آرامش انسانها را به سوی خلاقیت، نوآوری و پیشرفت هدایت میکند».

در این دیدار که اعضای شورای خلیفه گری ارامنه تهران و مدیر خلیفه گری ارامنه تهران نیز حضور داشتند مراتب تشکر خود را بابت همکاری های صورت پذیرفته عنوان نمودند و برای ادامه این همکاریها ابراز امیدواری کردند.

دکتر رضا عباسی شهردار منطقه 14 شهرداری تهران در صحبتهای خود تبریکات شهردار محترم استان تهران دکتر حناچی را به عرض رساندند و ابراز داشتند با توجه به تأکید شهردار به زیباسازی شهری اهمیت خاص به این منطقه که آرامستان دولاب در آن واقع است خواهد گردید تا به نمادی از مکانهای گردشگری نمونه تبدیل گردد و برای تحقق این امر تمهیدات خاصی پیشبینی گردیده که از محل بودجه تخصیصی و با همکاری مهندسان مشاور شهرداری صورت خواهد پذیرفت.

در پایان این دیدار حضار برای هم آرزوی موفقیت نمودند.

روابط عمومی شورای خلیفه گری ارامنه تهران