Search

انتخاب زبان



دیدار مسئولان معاونت برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی و مدیریت و کارکنان رادیو ارمنی با خلیفه ارامنه تهران


به مناسبت اعیاد سال جدید و میلاد عیسی مسیح برهان حشمتی مدیر کل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، علیرضا حسینیان مدیر رادیو ارمنی معاونت برون مرزی و همچنین کارکنان این رادیو روز هشتم ژانویه از کلیسای سرکیس مقدس بازدید کرده و با اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران دیدار کردند.

در این دیدار خلیفه ارامنه تهران با تاکید بر اهمیت نقش رسانه های جمعی در کشور افزود: رسانه های جمعی از ارکان مهم هر جامعه و کشور بشمار می آیند و از آن به عنوان رکن چهارم حکومت نام برده می شود. من نیز به نوبه خود اخبار و گزارش های مختلف را پیگیری می کنم و تنوع در موضوعات برایم بسیار جالب است.

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان همچنین با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی تاکید کرد: شهدا منبع الهام جامعه و راهنمای ملت و نسل های آینده هستند. یقین دارم که سردار سلیمانی و شهدایی همچون ایشان از درخشان ترین چهره های تاریخ ایران خواهند بود.
در ادامه این دیدار برهان حشمتی مدیر کل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک اعیاد سال جدید و میلاد عیسی مسیح و تاکید بر این موضوع که روابط موجود با موسسات مختلف اقلیت های دینی ایران نقش مهمی در زمینه گفتگو ایفا می کنند از اشارات خلیفه ارامنه تهران به شخصیت سردار قاسم سلیمانی قدردانی کرد. وی همچنین بر ضرورت ادامه راه چنین شخصیت هایی تاکید کرد.

علیرضا حسینیان مدیر رادیو ارمنی معاونت برون مرزی نیز ضمن تبریک اعیاد سال جدید و میلاد عیسی مسیح برای اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان آرزوی سلامت کرد و تلاش همکاران رادیو ارمنی در انعکاس و انتقال هر چه سریعتر اخبار مورد تاکید قرار داد. وی همچنین با اشاره به مصاحبه های مختلف انجام گرفته با اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران بر اهمیت عیمق تر نمودن ارتباطات موجود تاکید کرد.

در پایان خانم شوغیک کشیشیان از همکاران رادیو ارمنی معاونت برون مرزی به نمایندگی از جانب دیگر همکاران رادیو ارمنی سال جدید و میلاد عیسی مسیح را به اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران تبریک گفت.

"روزنامه آلیک"

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com