پیام 22 بهمن

 

در آستانه 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم. ملت ایران هر سال با ایمانی راسخ و خلل ناپذیر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می گیرد.

پیروزی ها منبع الهام و حیات روحانی یک ملت بشمار می آیند. مسیر انقلابی که چهل و یک سال پیش به رهبری امام خمینی (ره) آغاز شد همواره نبوده است. دشمنان داخلی و خارجی انقلاب در راستای مقابله با انقلاب آن بیهوده کردند اما ملت ایران با پیروی از امام خمینی و با امید به اینکه انقلاب تبدیل به نقطه عطفی خواهد شد به مبارزه خود ادامه داد.

امام خمینی (ره) با انقلاب مردم محور خود به موازات ملت ایران، حیات دیگر ملت های منطقه را نیز دستخوش تغییر کرد و از این تلاطم جامعه ای جدید متولد شد که جهان ایدئولوژی آن بر پایه واقعیات های دینی و ارزش های بی بدیل انسانی و اخلاقی بنا شده است.

به همین دلیل نیز ملت ایران به پاسداری از انقلاب پرداخته و هنگامیکه رژیم صدام با ترغیب آمریکا جنگ هشت ساله را به ایران تحمیل کرده و درصدد مقابله با پیشرفت انقلاب بر آمد با خون خود به دفاع از آن پرداخت.

جامعه ارامنه نیز در دوران انقلاب اسلامی به عنوان بخش تفکیک ناپذیر جامعه ایران در کنار انقلاب ایستاد و در هنگام جنگ تحمیلی عراق علیه ایران با نثار خون خود در کنار برادران مسلمان از تمامیت ارضی ایران دفاع کرد.

اکنون ملت ایران در حال چیدن ثمرات سعادت بخش حاصل از انقلاب و پیشرفت در عرصه های مختلف بوده و با رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای شاهد پیروزی در زمینه های متعدد است.

در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یاد و خاطره امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب را گرامی داشته و این سالگرد را به محضر مبارک آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ریاست محترم جمهوری اسلامی، مقامات و مسئولان و ملت شریف ایران تبریک عرض می نمائیم.

روح شهدای انقلاب قرین آرامش باد.

درود بر ملت ایران که همواره از سرزمین و انقلاب خود دفاع کرده و از این پس نیز دفاع خواهد کرد.

هزاران درود بر ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ضامن صلح و امنیت کشور محسوب می شوند.

پاینده باد ملت ایران.

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان
خلیفه ارامنه تهران
28 ژانویه 2020 میلادی
8 بهمن ماه 1398 شمسی