بازدید اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری تهران از آرامستان دولاب ارامنه

 

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه جمعی از مسئولین شهرداری، در راستای بازدید از اماکن تاریخی منطقه ۱۴ شهرداری تهران، از آرامستان دولاب ارامنه بازدید به عمل آوردند.

در این دیدار، دکتر محمدجواد حق‌شناس عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا، سرکار خانم دکتر الهام فخاری رئیس شورای استان تهران و عضو شورای شهر، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط ‌زیست شهرداری تهران، علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران، کاوه حاجی علی‌اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، کامبیز مصطفی پور شهردار منطقه ۱۴، مهدی سبحانی مشاور شهردار منطقه و جمعی دیگر از مسئولین شهرداری حضور داشتند.

در این بازدید هیئت مذکور از نزدیک پیگیر روند فعالیت‌های عمرانی صورت پذیرفته در آرامستان ارامنه شده و در خصوص بهینه‌سازی اجرای این پروژه نظرات کارشناسی را به مسئولین ارائه نمودند.
از جانب شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران نظراتی در خصوص حفظ کامل هویت، بافت و ساختار فرهنگی جامعه ارامنه به مسئولین مربوطه ارائه گردید. در این پروژه جوی‌ها و مسیر پیاده‌رو آرامستان در دست بازسازی و سرویس‌های بهداشتی جدیدی در حال ساخت می‌باشد. قابل‌ذکر است در ماه‌های گذشته مساحت ۷۵۰۰۰ مترمربع آرامستان با همکاری شهرداری منطقه ۱۴ از علف‌های هرز، خشک و خودروی پاک‌سازی شده است.
در پایان مدیر خلیفه‌گری ارامنه تهران آقای زوریک کاراپتیان از جانب شورا بابت انجام عملیات عمرانی تشکر نموده و ابراز امیدواری کردند همکاری‌های متقابل، بین شهرداری و شورای خلیفه‌گری جهت رفاه حال مراجعین ادامه یابند.

روابط عمومی شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال