دیدار معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با اسقف اعظم ارامنه

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به مناسبت فرا رسیدن سال نو و میلاد عیسی مسیح با اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران دیدار نمودند.

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری،سرکار خانم انسیه خزعلی و هئیت همراه را در سالن اجتماعات خلیفه گری ارامنه به حضور پذیرفتند. در این دیدار نائب رئیس شورای خلیفه گری ارامنه آقای واهه طارویان و مدیر خلیفه گری آقای زوریک کاراپتیان نیز حضور داشتند. خانم انسیه خزعلی پس از تبریک اعیاد سال نو و میلاد عیسی مسیح در بیاناتنشان بر این امر تاکید ورزیدند، که در کشور جمهوری اسلامی ایران ارتباطات انسانی و توحیدی عمیقی بین مسلمانان با سایر ادیان وجود دارد. ایشان همچنین در ادامه سخنانشان مریم مقدس و عیسی مسیح را الگوهای مهم و بارز مسلمانان و مسیحیان دانستند .ایشان در پایان سخنانشان مریم مقدس را نمونه پاکی و صبوری و خدمت گزاری به خانه خدا دانسته و ابراز امیدواری نمودند، با الگو قرار دادن ایشان در زندگیمان ،برای ایجاد وحدت ادیان و صلح از هیچ تلاشی دریغ ننمائیم.

سیبوه سرکیسیان اسقف اعظم ارامنه تهران نیز در این دیدار فرمودند: اصولا اعیاد فرصتی برای دید و بازدیدهاست. ایشان از حضور مهمانان عالیقدر ابراز خرسندی نموده و بر این مهم تاکید کردند، که ایران در طول تاریخ مهد، محل استقرار و حضور ادیان مختلف در کنار یکدیگر بوده، ادیانی که با ابراز محبت و تفاهم متقابل با یکدیگر زندگی کردند و افزودند پاسداشت اعیاد یکدیگر شاهدی بر همین مدعاست.

روابط عمومی شورای خلیفه گری ارامنه تهران