Search

انتخاب زبان



دیدار سردار محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از خلیفه گری ارامنه به مناسبت میلاد مسیح و سال نو

در مورخ در روز سه شنبه 19ام دی ماه 1402 اسقف اعظم سیبوه سرکیسیانس پذیرای سردار محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، و هیئت همراه ایشان بود که برای تبریک میلاد عیسی مسیح و سال نو میلادی در خلیفه گری ارامنه حضور یافته بودند.

در این دیدار آقای آبنوسیان و زوهرابیان از مجمع نمایندگان خلیفه گری، رییس شورا آقای آرامیانس و نظریان از اعضای شورا، روحانیون کلیسا و آقای قاراپتیان مدیر خلیفه گری همچنین مادر شهید جنگ تحمیلی وارطان آقاخانیان و جانباز اقای کرمیان حضور داشتند.

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیانس ضمن خوش آمد گویی و تشکر از حضور سردار محمدیان و همراهان ایشان از امنیت و آرامشی که به واسطه‌ی نیروی انتظامی برقرار است تشکر کرد. ایشان با محکومیت واقعه تروریستی کرمان پیام تسلیت و محکومیت جاثلیق آرام اول، رهبر دینی ارامنه حوزه‌ی سیلیسه را منتقل کرد و از حضار خواست که به احترام شهدای این واقعه یک دقیقه ایستاده سکوت اختیار کنند.

اسقف اعظم با تاکید بر یاد و خاطره شهید سلیمانی عنوان کرد که جامعه ارامنه همواره به نیکی از سردار سلیمانی یاد می کنند به طوری که ایشان نه فقط در ایران بلکه در عراق، سوریه و منطقه نقش چشم گیری در برقراری صلح و امنیت با مبارزه بر علیه دشمنان و علی الخصوص داعش داشته‌ است. در پایان بر اهمیت همکاری همه‌جانبه‌ی ادیان الهی در مقابله با فساد تاکید کرد.

سردار محمدیان در سخنان خود ضمن تبریک اعیاد خاطرنشان کرد که نیروهای انتظامی حسب وظیفه‌ی ذاتی خود به بهای فدا کردن جان خود در حفظ امنیت قدم بر می دارد. کما این که از ابتدای این سال نیروی انتظامی نزدیک به 77 شهید برقراری امنیت به وطن تقدیم نموده است.

حجت الاسلام موحدیان، مسئول عقیدتی سیاسی فاتب، ضمن تبریک اعیاد خاطرنشان کرد که در قرآن از عیسی مسیح و مریم مقدس به کرات و نیکی یاد شده است چنانکه عیسی مسیح از پیامبران برگزیده خداوند است و امیدواریم بتوانیم در مسیر ایشان قدم برداشته و زندگی کنیم.

آقای آرامیانس رییس شورا در سخنان خود ضمن محکوم کردن واقعه اخیر تروریستی کرمان از حضور و همکاری همیشگی نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت مراسم و آیین های برگزار شده ارامنه تشکر و قدردانی نمود.

در پایان لوح های یادبود و تقدیر نامه ها توسط سردار محمدیان به اسقف اعظم سیبوه سرکیسیانس، مادر شهید وارطان آقاخانیان و جانباز کرمیان، آقای آرامیانس و آقای قاراپتیان تقدیم شد.

روابط عمومی شورای خلیفه گری ارامنه تهران

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com